Vliv podnikové kultury na zákazníky – Věra Huňáčková
Věra Huňáčková
Bakalářská práce
Vliv podnikové kultury na zákazníky
The influence of corporate culture on customers
Anotace:
Cílem práce je zhodnotit, jaký vliv má podniková kultura na získání nových a udržení si stávajících zákazníků ve vybrané společnosti. Tato práce pojednává o podnikové kultuře vybrané společnosti. Součástí práce je analýza získaných informací, na základě vyplněného dotazníku zákazníky.Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the influence of corporate culture on acquiring new and retaining existing customers in a selected company. This thesis discusses the corporate culture of the selected company. Part of the work is the analysis of the information obtained, based on the completed questionnaire by customers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. et Ing. Barbora Zemanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Huňáčková, Věra. Vliv podnikové kultury na zákazníky. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová