Věra Huňáčková

Bakalářská práce

Vliv podnikové kultury na zákazníky

The influence of corporate culture on customers
Anotace:
Cílem práce je zhodnotit, jaký vliv má podniková kultura na získání nových a udržení si stávajících zákazníků ve vybrané společnosti. Tato práce pojednává o podnikové kultuře vybrané společnosti. Součástí práce je analýza získaných informací, na základě vyplněného dotazníku zákazníky.
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the influence of corporate culture on acquiring new and retaining existing customers in a selected company. This thesis discusses the corporate culture of the selected company. Part of the work is the analysis of the information obtained, based on the completed questionnaire by customers.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. et Ing. Barbora Zemanová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Huňáčková, Věra. Vliv podnikové kultury na zákazníky. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní