Marketingová komunikace společnosti Cinestar s.r.o. – Renata Slánská
Renata Slánská
Bakalářská práce
Marketingová komunikace společnosti Cinestar s.r.o.
Marketing communication Cinestar s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se je zaměřena na postavení Cinestar s.r.o. vkonkurenčním prostředí na trhu v České republicez marketingového hlediska.V teoretické části je popsán pojem marketing, marketingovákomunikace a marketing v kutuře, neboť multikina jsou součastíkulturního prostředí. V praktické části je stručně popsánaspolečnost Cinesar a jejo konkurenti. Následně je provedenaanalýza současných komunikačních …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the position of CineStars.r.o. in a competitive market environment in the Czech Republic from a marketing point of view. In the theoretical part the concept of marketing, marketing communication and marketing in the culture are described, as multiplexes are part of the cultural environment. The practical part briefly describes CineStar s.r.o. Company and its competitors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva