Projekt zavedení CRM v úseku privátního bankovnictví v Moravském Peněžním Ústavu – Bc. Miroslava MENŠÍKOVÁ, DiS.
Bc. Miroslava MENŠÍKOVÁ, DiS.
Master's thesis
Projekt zavedení CRM v úseku privátního bankovnictví v Moravském Peněžním Ústavu
Project of implementation of CRM in the sector of private banking in Moravský Peněžní Ústav
Abstract:
Předmětem diplomové práce "Projekt zavedení CRM v úseku privátního bankovnictví v Moravském Peněžním Ústavu" je provedení komplexní analýzy současného stavu řízení vztahů s klienty, vytýčení optimalizace portfolia klientů a následný návrh projektu CRM. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem na základě získaných informací z odborné literatury zpracovala …moreAbstract:
The theme of my dissertation "Project of implementation of CRM in the sector of private banking in Moravský Peněžní Ústav" is a concept of the complex analysis of the present status of the clients relationship management, optimising of clients portfolio and subsequent CRM projekct design. The dissertation is dividend into a theoretical and practical part. In the theoretical part I have elaborated a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 8. 2010
Identifier:
15341
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MENŠÍKOVÁ, Miroslava. \textit{Projekt zavedení CRM v úseku privátního bankovnictví v Moravském Peněžním Ústavu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/6t0yop/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MENŠÍKOVÁ, Miroslava. Projekt zavedení CRM v úseku privátního bankovnictví v Moravském Peněžním Ústavu. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová