Bc. Dennis Horyna

Bachelor's thesis

Moderní trendy v marketingové komunikaci

Modern trends in marketing communications
Abstract:
Tato práce se zabývá vybranými moderními trendy v marketingové komunikaci. Klíčové body teoretické části jsou internetový marketing, kanál YouTube, product placement a v menší míře je zde zastoupen i marketing na sociálních sítích. Empirická část se zabývá především vztahem spotřebitelů ve věku 18-35 let k product placementu v tradičních médiích v porovnání s product placementem na kanále YouTube.
Abstract:
This work deals with the selected modern trends in marketing communication. The keywords of the theoretical part are internet marketing, YouTube channel, product placement, and partially marketing on social networks is introdukce.Empirical part deals primarily with the relations of the consumers between the ages 18 and 35 to the product placement in traditional media, in comparison to the product placement …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2017
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: Ing. Veronika Machowská, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní