Bc. Dennis Horyna
Bachelor's thesis
Moderní trendy v marketingové komunikaci
Modern trends in marketing communications
Abstract:
Tato práce se zabývá vybranými moderními trendy v marketingové komunikaci. Klíčové body teoretické části jsou internetový marketing, kanál YouTube, product placement a v menší míře je zde zastoupen i marketing na sociálních sítích. Empirická část se zabývá především vztahem spotřebitelů ve věku 18-35 let k product placementu v tradičních médiích v porovnání s product placementem na kanále YouTube.Abstract:
This work deals with the selected modern trends in marketing communication. The keywords of the theoretical part are internet marketing, YouTube channel, product placement, and partially marketing on social networks is introdukce.Empirical part deals primarily with the relations of the consumers between the ages 18 and 35 to the product placement in traditional media, in comparison to the product placement …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/iz4qi/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2017
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: Ing. Veronika Machowská, MBA
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Chovanie spotrebiteľa pri on-line fitness a využitie product placementu
Róbert Dufala -
Product placement na internetu
Tomáš Nemec -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ -
Vnímání product placementu vysokoškolskými studenty v České republice a Portugalsku
Denisa Šúmská -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková -
Utilization of YouTube for autonomous learning purposes among Czech secondary school students
Sabina Sedláková