Informovanost učitelů 1. stupně ZŠ o syndromu CAN – Dominika JAKUBCOVÁ
Dominika JAKUBCOVÁ
Master's thesis
Informovanost učitelů 1. stupně ZŠ o syndromu CAN
The knowledge of elementary school teachers about the CAN syndrome
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na informovanost učitelů 1.stupně ZŠ o syndromu CAN. Cílem mé diplomové práce je zjistit, jak jsou v tomto směru informovaní právě učitelé, kteří k dětem, a to hlavně na prvním stupni mají velmi blízko. Teoretická část je zaměřena na terminologii, jednotlivé formy, legislativu, důsledky a prevenci syndromu CAN, charakteristiku učitele a úlohu školy a učitele. Empirická část …moreAbstract:
The thesis focuses on the awareness of primary school teachers about CAN syndrome. The aim of my thesis is to find out how teachers, especially in elementary school, who are very close to children, are informed in this matter. The theoretical part focuses on terminology, different forms, legislation, consequences and prevention of CAN syndrome, characteristics of the teacher and the role of the school …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 12. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. PaedDr. Miluše Rašková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JAKUBCOVÁ, Dominika. Informovanost učitelů 1. stupně ZŠ o syndromu CAN. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Theses on a related topic
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
7/12/2022