Tomáš Doubek
Bakalářská práce
Komunikační mix zvoleného podniku
The proposal of communicative mix for the chocen organization.
Anotace:
Cílem bakalářské práce na téma Komunikační mix ve vybrané společnosti je objasnit marketingovou komunikaci a komunikační mix ve společnosti Iveco Czech Republic a.s., a následný návrh na zlepšení komunikačních aktivit. Práce je rozdělena do dvou částí. První část vymezuje základní pojmy, které se týkají daného tématu. Následná část představuje vybranou organizaci a je zde provedena analýza komunikačního …víceAbstract:
The aim of this thesis"Communication mix" is to clarify marketing communication and communication mix of the particular organization - Iveco Czech Republic a.s. It will also provide suggestions and recommendations for communications activities. This work is devided into two parts. The basic terms of this issue are defined in the theoretical part. The practical part introduces the chosen organization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Doubek, Tomáš. Komunikační mix zvoleného podniku. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková