Tomáš Doubek

Bakalářská práce

Komunikační mix zvoleného podniku

The proposal of communicative mix for the chocen organization.
Anotace:
Cílem bakalářské práce na téma Komunikační mix ve vybrané společnosti je objasnit marketingovou komunikaci a komunikační mix ve společnosti Iveco Czech Republic a.s., a následný návrh na zlepšení komunikačních aktivit. Práce je rozdělena do dvou částí. První část vymezuje základní pojmy, které se týkají daného tématu. Následná část představuje vybranou organizaci a je zde provedena analýza komunikačního …více
Abstract:
The aim of this thesis"Communication mix" is to clarify marketing communication and communication mix of the particular organization - Iveco Czech Republic a.s. It will also provide suggestions and recommendations for communications activities. This work is devided into two parts. The basic terms of this issue are defined in the theoretical part. The practical part introduces the chosen organization …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Doubek, Tomáš. Komunikační mix zvoleného podniku. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní