Tomáš Doubek

Bachelor's thesis

Komunikační mix zvoleného podniku

The proposal of communicative mix for the chocen organization.
Abstract:
Cílem bakalářské práce na téma Komunikační mix ve vybrané společnosti je objasnit marketingovou komunikaci a komunikační mix ve společnosti Iveco Czech Republic a.s., a následný návrh na zlepšení komunikačních aktivit. Práce je rozdělena do dvou částí. První část vymezuje základní pojmy, které se týkají daného tématu. Následná část představuje vybranou organizaci a je zde provedena analýza komunikačního …more
Abstract:
The aim of this thesis"Communication mix" is to clarify marketing communication and communication mix of the particular organization - Iveco Czech Republic a.s. It will also provide suggestions and recommendations for communications activities. This work is devided into two parts. The basic terms of this issue are defined in the theoretical part. The practical part introduces the chosen organization …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Doubek, Tomáš. Komunikační mix zvoleného podniku. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní