Hana Partynglová
Diplomová práce
Značky kvality potravin
Brand of qulity for food
Anotace:
Cílem práce je definovat pojmy kvalita potravin a značka kvality. Přinést přehled současného stavu nejdůležitějších a nejznámějších značek kvality u potravin na trhu České republiky. Zmapovat názor na kvalitu potravin a vnímání značek kvality u potravin mezi českými spotřebiteli prostřednictvím dotazníku. Navrhnout doporučení spotřebitelům a výrobcům. Výsledky ukázaly, že nejdůležitějším faktorem při …víceAbstract:
The aim of this thesis is to define the concepts of food quality and brand quality. The thesis provides an overview of the current status of the most important and famous quality brands in the food market in the Czech Republic. The thesis maps about the quality of food and the perception of quality brands for food among czech consumers via a questionnaire. Write recommendation for consumers and producers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41521
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Ondřej Hykš
- Oponent: Helena Kořánová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41521
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Management kvality a značky kvality potravin na příkladu vybrané firmy
Jana VÍTŮ -
Management kvality a značky kvality potravin na příkladu vybrané firmy
Jana VÍTŮ -
Země původu potravin jako značka kvality
David VOLKE -
Spotřebitelské vnímání kvality potravin
Karolína Spilková -
Chování spotřebitele ve vztahu ke značkám kvality potravin
Nikola Nevřivová -
Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek
Nikola Novosádová -
Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek
Lucie Musilová -
Značky kvality potravin na českém trhu
Veronika JÍLKOVÁ