Skrytá reklama a product placement v mediích – Irena Blahníková
Irena Blahníková
Bachelor's thesis
Skrytá reklama a product placement v mediích
Surreptitious Advertising and Product Placement in Media
Anotácia:
Práce je věnována skryté reklamě a především product placementu v jednotlivých typech masových médií. První část se věnuje teoretické rovině reklamy, její historii, legislativě, samoregulaci a problematickým obsahovým prvkům. Druhá část se prakticky zaměří na výskyt skryté reklamy a product placementu v televizní a filmové tvorbě a tisku. Součástí je i vyhodnocení vlastního dotazníkového výzkumu příjemců …viacAbstract:
The text is devoted to surreptitious advertising and product placement in the various types of mass media. The first part deals with the theory of advertising, its history, legislation, selfregulation and problematic elements of contant advertising. The second part focuses on practical appearance of surreptitious advertising and product placement in television and movies and press. Text also includes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedúci: Mgr. Dagmar Magincová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Blahníková, Irena. Skrytá reklama a product placement v mediích. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / odbor:
Historical Sciences / Historical and Literary Studies
Práce na příbuzné téma
-
Český film na prodej: product placement v hraných koprodukcích České televize v letech 2013-2015
Zuzana Kubánková -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Magda Průšková -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Hodnocení nástroje product placement v rámci mediální tvorby České televize
Barbora Čajková -
Marketingová komunikace - product placement
Elias Salim -
Product placement v jihokorejské televizi
Kieu Anh TRAN -
Cesta product placement na televizní obrazovku
Alžběta Bláhová