Bc. Monika Slavíková

Master's thesis

Návrh eventu pro vybraný podnik nebo produkt s ekonomickým vyhodnocením

Proposal to event for the selected company or product with an economic evaluation
Abstract:
Diplomová práce se zabývá konstrukcí a vyhodnocením event marketingu vybrané společnosti a to konkrétně nakladatelstvím POP - PAP. Prvním cílem této diplomové práce je zpracování teoretických východisek na základě studia a deskripce vybraných nástrojů marketingové komunikace. Druhý cíl je návrh kampaně pro POP - PAP za pomocí public relations, konkrétně event marketingu. Metodika je ucelená v rámci …more
Abstract:
The thesis deals with the structure and evaluation of event marketing for a chosen company POP – PAP publishing. The first aim of this thesis is processing the theoretical outcomes based on a study and description of chosen tools in marketing communication. The second aim will be designing a compaign for POP – PAP from the public relations perspective, event marketing specifically. In terms of an integrated …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2019
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní