Návrh eventu pro vybraný podnik nebo produkt s ekonomickým vyhodnocením – Bc. Monika Slavíková
Bc. Monika Slavíková
Master's thesis
Návrh eventu pro vybraný podnik nebo produkt s ekonomickým vyhodnocením
Proposal to event for the selected company or product with an economic evaluation
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá konstrukcí a vyhodnocením event marketingu vybrané společnosti a to konkrétně nakladatelstvím POP - PAP. Prvním cílem této diplomové práce je zpracování teoretických východisek na základě studia a deskripce vybraných nástrojů marketingové komunikace. Druhý cíl je návrh kampaně pro POP - PAP za pomocí public relations, konkrétně event marketingu. Metodika je ucelená v rámci …viacAbstract:
The thesis deals with the structure and evaluation of event marketing for a chosen company POP – PAP publishing. The first aim of this thesis is processing the theoretical outcomes based on a study and description of chosen tools in marketing communication. The second aim will be designing a compaign for POP – PAP from the public relations perspective, event marketing specifically. In terms of an integrated …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hk1h7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2019
- Vedúci: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická -
Public relations nástroj pro podporu prodeje výrobků a služeb ve společnosti XY
Magdalena Hanáková -
Brand Activation as a tool of Public Relations
Shreetama Bhuban Mohan Dey -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Adam Steger -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion
Mariia Ruskykh -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová