Návrh marketingového mixu autoškoly Kuchynka – Bc. Milan Fiala
Bc. Milan Fiala
Diplomová práce
Návrh marketingového mixu autoškoly Kuchynka
Proposal the marketing comunication for a driving school Kuchynka
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza současného marketingového mixu a návrh nového marketingového mixu autoškoly Kuchynka. V první části této práce jsou zpracována teoretická východiska pro vytvoření marketingového mixu. V praktické části je charakterizován podnik Autoškola Kuchynka, analýza vnitřního a vnějšího prostředí a současného marketingového mixu. V návrhové části jsou navrženy 3 varianty nového …víceAbstract:
The aim of diploma thesis is analysis of contemporary marketing mix and suggestion of a new marketing mix of Car school Kuchynka. In the firs part of thesis, there is prepared a theoretical base for marketing mix creation. In the second part, there is described the company Car school Kuchynka, analysis of internal and external enviroment and contemporary marketing mix. In the proposal part, there is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/nwr84/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Antonín Kuchynka
- Oponent: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Finanční a strategická analýza Škoda Auto, a.s. vycházející z let 2012-2017 a zhodnocení potenciálních rizik pro českou ekonomiku
Josef Rückl -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Pavla Zamykalová -
Analýza dopadu vnitřního a vnějšího prostředí firmy na strategii a plánování podniku
Kristián Smith -
Fundamentální a technická analýza akciových titulů MONETA Money Bank, a.s. a Komerční banka, a.s.
Daniel Molnár