Bc. Milan Fiala

Diplomová práce

Návrh marketingového mixu autoškoly Kuchynka

Proposal the marketing comunication for a driving school Kuchynka
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza současného marketingového mixu a návrh nového marketingového mixu autoškoly Kuchynka. V první části této práce jsou zpracována teoretická východiska pro vytvoření marketingového mixu. V praktické části je charakterizován podnik Autoškola Kuchynka, analýza vnitřního a vnějšího prostředí a současného marketingového mixu. V návrhové části jsou navrženy 3 varianty nového …více
Abstract:
The aim of diploma thesis is analysis of contemporary marketing mix and suggestion of a new marketing mix of Car school Kuchynka. In the firs part of thesis, there is prepared a theoretical base for marketing mix creation. In the second part, there is described the company Car school Kuchynka, analysis of internal and external enviroment and contemporary marketing mix. In the proposal part, there is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
  • Vedoucí: Ing. Antonín Kuchynka
  • Oponent: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting