Marketingová strategie podnikového úseku robotizace a automatizace – Bc. et Bc. Marian Cieślar
Bc. et Bc. Marian Cieślar
Diplomová práce
Marketingová strategie podnikového úseku robotizace a automatizace
Marketing strategy of the company department of robotics and automation
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh marketingové strategie úseku robotizace a automatizace. První kapitola pojednává o teoretických východiscích tvorby marketingové strategie. Druhá kapitola představuje vybranou společnost. Ve třetí kapitole je provedena analýza a to pomocí zkoumání marketingového mixu, situační analýzy 5C a PEST analýzy. Dále byly použity metody Business Model Canvas a Value Proposition …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to design a marketing strategy for robotics and automation department. The first chapter is devoted to the theoretical basis of creating a marketing strategy. The second chapter presents the chosen company. In the third chapter, an analysis is performed by examining the marketing mix, situation analysis 5C and PEST analysis. Furthermore, the Business Model Canvas and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/p7y2g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2021
- Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CIE$\backslash$'SLAR, Marian. \textit{Marketingová strategie podnikového úseku robotizace a automatizace}. Online. Diplomová práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/6u5cje/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh Customer Value pre start-up
Bandurčinová Bandurčinová -
Marketingová strategie NO Prague Business Toastmasters
Ivan Vasilev -
Založení fitness centra- business plán a marketingová strategie
David Boček -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Marketingová strategie v praxi středně velkého rodinného podniku
Jiří Rada -
Marketingová strategie
Marie Chladilová