Bc. Barbora Ptáčková, DiS.

Diplomová práce

Volby 2017 a mediální kampaň

Elections in 2017 and media campaign
Anotace:
Práce se zabývá situací voleb v roce 2017. Volby jsou celorepublikovým tématem, které v daném období probíhajících voleb řeší celá populace. Média a public relations jsou nástroji pro politické strany, které uplatňují při propagaci své ideologie a oslovení masy lidí.
Abstract:
The thesis is describing situation of the elections in 2017. Elections are a nationwide topic which is being solved by whole population in the given period of ongoing elections. Media and public relations are a tool for political parties to promote their ideology and reach out to masses of people.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní