Vliv společenské odpovědnosti na image hotelu Augustiniánský dům – Bc. Lucie Dvořáková
Bc. Lucie Dvořáková
Diplomová práce
Vliv společenské odpovědnosti na image hotelu Augustiniánský dům
The Influence of social Responsibility on the Image at the Hotel Augustiniánský dům
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti, jejího vlivu na firemní image a také jakým způsobem vnímají prováděné CSR aktivity zaměstnanci společnosti. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku základních pojmů týkající se oblasti společenské odpovědnosti firem, image, firemní kultury, podnikové etiky a interní komunikace. Teoretická část je rešerší odborné literatury a je stavebním …víceAbstract:
The thesis deals with the theme of social responsibility, its impact on corporate image and also how employees of the company perceive CSR activities. The theoretical part is focused on characteristics of basic concepts related to the field of socially responsible companies, image and corporate culture, business ethics and internal communications. The theoretical part is a literature search and is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 21. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dvořáková, Lucie. Vliv společenské odpovědnosti na image hotelu Augustiniánský dům. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Kvantitativní marketingový výzkum
Jana Andrášiková -
Marketingový výzkum v právu a praxi
Martin Predný -
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Marketingový výzkum v oblasti B2C trhů
Lucie Guzyová -
Marketingový výzkum v automobilovém průmyslu - optimalizace produktu na základě získaných informací
Anna Mazánková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas