Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybrané lokalitě – Bc. Veronika Ščipáková
Bc. Veronika Ščipáková
Bachelor's thesis
Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybrané lokalitě
Competitive environment of hospitality in a selected locality
Abstract:
Téma bakalářské práce je konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybrané lokalitě. Vybraná lokalita je město Chomutov, které se nachází v Ústeckém kraji. Práce je rozdělena na část teoretickou, praktickou a návrhovou. V první části jsou teoretické informace vztahující se k tématu práce, tj. vymezení pojmu trh, nabídka, poptávka, konkurence, konkurenční prostředí, konkurenceschopnost, dokonalá …moreAbstract:
The topic of the bachelor work is a competitive environment of hospitality in the selected locality. The selected locality is the town Chomutov, which is located in Usti region. The thesis is divided into theoretical, practical and proposal part. The theoretical part contains theoretic information related to the topic of work, i.e. definition of market, offer, demand, competition, competitive environment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/b6d0e/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
- Reader: Ing. Eliška Smotlachová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum konkurenceschopnosti leasingových společností
Daniel Dobeš -
Marketingový výzkum jako prostředek ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelu
Valeriia Onishchenko -
Marketingové aktivity a konkurenceschopnost lyžařské školy
Martin Knot -
Konkurenceschopnost v cestovním ruchu
Tereza Slavíková -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Konkurenceschopnost města Opavy v cestovním ruchu
Andrea Říčná -
Konkurenceschopnost firem - ubytovací zařízení
Šárka Luňáková -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Petra Viktorová