Inkluzivní vzdělávání z pohledu studentů vysokých škol – Bc. et Bc. Pavla Švandová
Bc. et Bc. Pavla Švandová
Master's thesis
Inkluzivní vzdělávání z pohledu studentů vysokých škol
Inclusive education from the perspective of university students
Abstract:
Diplomová práce zpracovává problematiku vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na běžných školách. Teoretická část vymezuje zdravotní postižení a blíže specifikuje konkrétně kombinované postižení, uvádí historický vývoj společenského přístupu k lidem s postižením a popisuje současný stav inkluze. Na konci této části je definováno inkluzivní vzdělávání v kontextu českého školství. Empirický …moreAbstract:
The master thesis deals with the problematics of educating pupils with special educational needs in mainstream schools. Theoretical part defines disability and closer specifies multiple disability, introduces historical development of social approach towards people with disability and describes current situation of inclusion. At the end of this part, inclusive education in the context of Czech school …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/k0aln/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2017
- Supervisor: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Reader: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ