Inkluzivní vzdělávání z pohledu studentů vysokých škol – Bc. et Bc. Pavla Švandová
Bc. et Bc. Pavla Švandová
Diplomová práce
Inkluzivní vzdělávání z pohledu studentů vysokých škol
Inclusive education from the perspective of university students
Anotace:
Diplomová práce zpracovává problematiku vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na běžných školách. Teoretická část vymezuje zdravotní postižení a blíže specifikuje konkrétně kombinované postižení, uvádí historický vývoj společenského přístupu k lidem s postižením a popisuje současný stav inkluze. Na konci této části je definováno inkluzivní vzdělávání v kontextu českého školství. Empirický …víceAbstract:
The master thesis deals with the problematics of educating pupils with special educational needs in mainstream schools. Theoretical part defines disability and closer specifies multiple disability, introduces historical development of social approach towards people with disability and describes current situation of inclusion. At the end of this part, inclusive education in the context of Czech school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k0aln/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ