Bc. Vladimír Bičík
Diplomová práce
Systém zákaznické podpory
Helpdesk System
Anotace:
První(teoretická)část této diplomové práce se zabývá představením dvou komerčních řešení systému pro podporu zákazníků a návrhem aplikace Compas HelpDesk podle požadavků společnosti COMPAS automatizace. V praktické části je potom tato aplikace implementována.Abstract:
The first (theoretical) part of this Masters thesis deals with presentation of two commercial solutions of helpdesk system and with design of Compas HelpDesk system according to requirements of COMPAS automatizace company. The system is impelemented in the practical part of this Masters thesis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mh719/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2008
- Vedoucí: RNDr. Radek Ošlejšek, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Jaroslav Ráček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Systém zákaznické podpory
Juraj Lehotský -
Návrhové vzory pro uživatelské rozhraní systému zákaznické podpory
Matouš Jemelka -
Systém zákaznické podpory - helpdesk
Antonín Studnička -
Návrh informační podpory znalostního řízení pro zákaznickou podporu
Adrián Štefek -
Implementace systému technické podpory pro evidenci zákaznických požadavků a jeho integrace do systému COMES
Vít Mejzlík -
Návrh informačního systému zákaznické podpory
Pavel Šafařík -
Analýza dopadu implementace chatbota zákaznické podpory
Barbora Mlejnková -
Implementace systému technické podpory pro evidenci zákaznických požadavků a jeho integrace do systému COMES
Vít Mejzlík