Bc. Vladimír Bičík
Master's thesis
Systém zákaznické podpory
Helpdesk System
Abstract:
První(teoretická)část této diplomové práce se zabývá představením dvou komerčních řešení systému pro podporu zákazníků a návrhem aplikace Compas HelpDesk podle požadavků společnosti COMPAS automatizace. V praktické části je potom tato aplikace implementována.Abstract:
The first (theoretical) part of this Masters thesis deals with presentation of two commercial solutions of helpdesk system and with design of Compas HelpDesk system according to requirements of COMPAS automatizace company. The system is impelemented in the practical part of this Masters thesis.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 1. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/mh719/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 2. 2008
- Supervisor: RNDr. Radek Ošlejšek, Ph.D.
- Reader: RNDr. Jaroslav Ráček, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Applied Informatics / Applied Informatics
Theses on a related topic
-
Systém zákaznické podpory
Juraj Lehotský -
Návrhové vzory pro uživatelské rozhraní systému zákaznické podpory
Matouš Jemelka -
Systém zákaznické podpory - helpdesk
Antonín Studnička -
Návrh informační podpory znalostního řízení pro zákaznickou podporu
Adrián Štefek -
Implementace systému technické podpory pro evidenci zákaznických požadavků a jeho integrace do systému COMES
Vít Mejzlík -
Návrh informačního systému zákaznické podpory
Pavel Šafařík -
Analýza dopadu implementace chatbota zákaznické podpory
Barbora Mlejnková -
Implementace systému technické podpory pro evidenci zákaznických požadavků a jeho integrace do systému COMES
Vít Mejzlík