Bc. Vladimír Bičík

Master's thesis

Systém zákaznické podpory

Helpdesk System
Abstract:
První(teoretická)část této diplomové práce se zabývá představením dvou komerčních řešení systému pro podporu zákazníků a návrhem aplikace Compas HelpDesk podle požadavků společnosti COMPAS automatizace. V praktické části je potom tato aplikace implementována.
Abstract:
The first (theoretical) part of this Masters thesis deals with presentation of two commercial solutions of helpdesk system and with design of Compas HelpDesk system according to requirements of COMPAS automatizace company. The system is impelemented in the practical part of this Masters thesis.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 1. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 2. 2008
  • Supervisor: RNDr. Radek Ošlejšek, Ph.D.
  • Reader: RNDr. Jaroslav Ráček, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky