Bc. Markéta Petroušková

Bakalářská práce

Analýza řízení privátní značky v maloobchodě

The analysis of private label managing in retail sector
Anotace:
Téma bakalářské práce je Analýza řízení privátní značky v maloobchodě. Cílem práce je analyzovat současnou úroveň řízení privátní značky v maloobchodě, provedení výzkumu vnímání značky spotřebiteli a návrh zlepšení stávající situace. Teoretická část je věnovaná tématu bakalářské práce, která je zpracována pomocí odborné literatury. Aplikační část se věnuje stručnému popisu zvolené obchodní jednotky …více
Abstract:
The major objective of this Bachelor´s thesis entitled “the Analysis of Private Label Management in Retail” is to analyse the present level of private level management in retail, to carry out research on consumer perception of, and attitude towards, private label brands and to suggest improvement to the current situation. The theoretical part provides an overview of the main topic of the Bachelor´s …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 9. 2015
  • Vedoucí: Ing. Renata Vrchotová
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku