Spotřebitelské chování matek v oblasti kojeneckých mlék – Bc. Iva Machátová
Bc. Iva Machátová
Diplomová práce
Spotřebitelské chování matek v oblasti kojeneckých mlék
Consumer Behavior of Mothers in the Field of Infant Milk
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním matek a jejich povědomí o značkách v oblasti kojeneckých mlék prodávaných na českém trhu. Teoretická část ve svém úvodu přibližuje problematiku kojeneckého mléka v obecné rovině. Dále je zaměřena na chování spotřebitele při nákupu, jeho vztahu ke značce, k ceně výrobku a podobně. V závěru popisuje proces dosažení reklamních a marketingových cílů pomocí …víceAbstract:
This diploma thesis deals with consumer behaviour of mothers and their brand awareness of infant milks available on the Czech market. The theoretical part first introduces some of the general issues connected with infant milk. It then proceeds to focus on consumer shopping behaviour, consumers' relationship towards the brand, product price etc. In the final section of this part is a description of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Machátová, Iva. Spotřebitelské chování matek v oblasti kojeneckých mlék. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková