Komunikační kampaň na vybraný produkt – Jana Janouchová
Jana Janouchová
Master's thesis
Komunikační kampaň na vybraný produkt
The Communication Campaign on the Selected Product
Anotácia:
Diplomova prace se zameruje na vyznam marketingového výzkumu spotrebitelu, který byl získán pomocí samostatného dotazníkového setrení u predpokládané cílové skupiny. Výzkum byl proveden ve spolecnosti Curaden Czech s.r.o. a na základe jeho finálního vyhodnocení byla zpracována marketingová kampan, která byla v následujícím roce zapojena jako nová aktivita do marketingového plánu. Marketingová kampan …viacAbstract:
This thesis ellaborates importance of the marketing research. The research has been based on the tailor made questionnaire directed to the assumed target group. The research has been conducted in the Curaden Czech s.r.o. and based on its resutls, there was designed a new marketing campaign. This campaign was included into overall annual marketing plan of the Curaden Czech. Objective of the campaign …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33646
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2012
- Vedúci: Taťána Kozlová
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33646
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová