Jana Janouchová

Diplomová práce

Komunikační kampaň na vybraný produkt

The Communication Campaign on the Selected Product
Anotace:
Diplomova prace se zameruje na vyznam marketingového výzkumu spotrebitelu, který byl získán pomocí samostatného dotazníkového setrení u predpokládané cílové skupiny. Výzkum byl proveden ve spolecnosti Curaden Czech s.r.o. a na základe jeho finálního vyhodnocení byla zpracována marketingová kampan, která byla v následujícím roce zapojena jako nová aktivita do marketingového plánu. Marketingová kampan …více
Abstract:
This thesis ellaborates importance of the marketing research. The research has been based on the tailor made questionnaire directed to the assumed target group. The research has been conducted in the Curaden Czech s.r.o. and based on its resutls, there was designed a new marketing campaign. This campaign was included into overall annual marketing plan of the Curaden Czech. Objective of the campaign …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2012
  • Vedoucí: Taťána Kozlová
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33646