Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitele – Margarita Khabarova
Margarita Khabarova
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitele
Characteristics Affecting Consumer Behavior
Abstract:
Cílem práce je zjistit, jak vypadá průměrný spotřebitel kupující výrobky na internetu: jeho věk, pohlaví, co nejvíce nakupuje a jaké faktory ovlivňují jeho kupní chování. V teoretické části jsou nejprve vysvětlovány pojmy marketing a marketingový mix. Dále se věnuje pozornost spotřebnímu chování, jednotlivým etapám kupního rozhodovacího procesu, prohlubování do internetového marketingu a faktorům ovlivňujícím …moreAbstract:
The aim of this thesis is to discover how the average consumer looks while buying products on the Internet: his age, gender, what buys the most, and which factors influence his purchasing behavior. In the theoretical part, the concepts of marketing and marketing mix are explained first. Further, attention is paid to consumer behavior, separate stages of the purchasing decision process, deepening into …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KHABAROVA, Margarita. \textit{Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitele}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/6vn2w4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights