Dětské strachy a úzkosti mladšího školního větu – Magda ROLLINGEROVÁ
Magda ROLLINGEROVÁ
Bachelor's thesis
Dětské strachy a úzkosti mladšího školního větu
The issue of children's fears
Abstract:
Práce se zabývá dětskými strachy a úzkostmi. V teoretické části je uveden význam a vývoj emocí, charakteristika strachu a úzkosti i období mladšího školního věku. Další kapitoly se věnují konkrétním strachům, problematice medií a výchovným vlivům působícím na dítě. Závěr teoretické části obsahuje poznatky z terapie dětí. Uvedeny jsou i základní přístupy, metody a následné rady rodičům, jak pracovat …moreAbstract:
The work deals with children's fears and anxieties. The theoretical part is given importance and development emotion of the fear and anxiety, and the younger school age. Other chapters are dedicated to specific fears, issues of media and educational influences acting on the child. Conclusion The theoretical part contains findings from the therapy of children. Included are basic approaches, methods …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Lenka Novotná
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ROLLINGEROVÁ, Magda. Dětské strachy a úzkosti mladšího školního větu. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Psychology in Education
Theses on a related topic
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ