Návrh metodického materiálu k výuce sebepoznání a sebepojetí na 2. stupni základní školy – Bc. Vendula Kopečková
Bc. Vendula Kopečková
Diplomová práce
Návrh metodického materiálu k výuce sebepoznání a sebepojetí na 2. stupni základní školy
Proposal of methodological material for teaching self-knowledge and self-concept at the second level of primary school
Anotace:
Diplomová práce Návrh metodického materiálu k výuce sebepoznání a sebepojetí na 2. stupni základní školy předkládá deset kompletně zpracovaných příprav vyučovacích jednotek na různá témata, jež se vztahují k podpoře sebepoznávání a utváření kladného sebepojetí žáků. Každá vyučovací jednotka obsahuje teoretický úvod pro pedagogy, návrh hodiny, aktivity pro žáky a pracovní list včetně jeho řešení. Metodika …víceAbstract:
Diploma thesis Proposal of methodological material for teaching self-knowledge and self-concept at the second level of primary school presents ten completely prepared teaching units on various topics related to the support of self-knowledge and the formation of a pupils’ positive self-concept. Each teaching unit contains a theoretical introduction for teachers, lesson design, activities for pupils …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h3ban/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
- Vedoucí: PhDr. Mgr. et Mgr. Jitka Reissmannová, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Mgr. Alice Prokopová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství německého jazyka pro základní školy / Učitelství výchovy ke zdraví pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Individuální přístup ke vzdělávání jedinců s různými druhy postižení na druhém stupni základní školy
Petra Hejnová -
Užívání návykových látek na základní škole, se zaměřením na druhý stupeň
Lucie Palarčíková -
Připravenost žáků s SPU při přechodu z prvního stupně základní školy na druhý stupeň
Petra Burešová -
Slovní druhy v didaktice českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Lenka DIERZÉ -
Analýza podmínek edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při přechodu na druhý stupeň základní školy
Zuzana Pištorová -
Přechod integrovaného žáka se zrakovým postižením z prvního na druhý stupeň základní školy
Anna Ferdinandová -
Návrh a realizace lektorského programu v oboru výtvarné dramatiky pro druhý stupeň základních škol
Petr Mikuláš -
Algoritmizace učiva o slovních druzích pro druhý stupeň základní školy
Romana Wágnerová