Marie Turková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace internetových obchodů
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo zanalyzovat, vyhodnotit a komparovat marketingovou komunikaci srovnatelných internetových obchodů, které se zaměřují na fitness a zdravý životní styl a navrhnout prostředky ke zvýšení jejich ziskovosti a konkurenceschopnosti. Nejprve byly popsány metody sběru dat, které odborníci využívali ve svých výzkumech orientovaných na zkoumanou problematiku. Pomocí obsahové analýzy …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis was to analyze, evaluate and compare the marketing communication of comparable online stores that focus on fitness and healthy lifestyles and to propose means to increase their profitability and competitiveness. First, the methods of data collection, which experts used in their research focused on the researched issues, were described. Using the content analysis of websites …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/g2391/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
- Reader: Ing. Jitka Brodská
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová