Marie Turková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace internetových obchodů

Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo zanalyzovat, vyhodnotit a komparovat marketingovou komunikaci srovnatelných internetových obchodů, které se zaměřují na fitness a zdravý životní styl a navrhnout prostředky ke zvýšení jejich ziskovosti a konkurenceschopnosti. Nejprve byly popsány metody sběru dat, které odborníci využívali ve svých výzkumech orientovaných na zkoumanou problematiku. Pomocí obsahové analýzy …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis was to analyze, evaluate and compare the marketing communication of comparable online stores that focus on fitness and healthy lifestyles and to propose means to increase their profitability and competitiveness. First, the methods of data collection, which experts used in their research focused on the researched issues, were described. Using the content analysis of websites …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jitka Brodská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích