Marketingová komunikace internetových obchodů – Marie Turková
Marie Turková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo zanalyzovat, vyhodnotit a komparovat marketingovou komunikaci srovnatelných internetových obchodů, které se zaměřují na fitness a zdravý životní styl a navrhnout prostředky ke zvýšení jejich ziskovosti a konkurenceschopnosti. Nejprve byly popsány metody sběru dat, které odborníci využívali ve svých výzkumech orientovaných na zkoumanou problematiku. Pomocí obsahové analýzy …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis was to analyze, evaluate and compare the marketing communication of comparable online stores that focus on fitness and healthy lifestyles and to propose means to increase their profitability and competitiveness. First, the methods of data collection, which experts used in their research focused on the researched issues, were described. Using the content analysis of websites …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/g2391/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jitka Brodská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová