Bc. Tomáš Bittner
Master's thesis
Virální marketing a sociální sítě
Viral marketing and social networks
Abstract:
Ve své diplomové práci se budu zabývat netradičními formami novodobé reklamy, především se budu soustředit na virální marketing a sociální sítě. Tyto dva pojmy jsou spolu velmi blízce spjaty, protože virální marketing je marketingová technika, která pro šíření komerčního sdělení využívá především sociálních sítí. Je to předem naplánovaná aktivita, která svého příjemce podvědomě motivuje k dalšímu šíření …moreAbstract:
In my thesis I will deal with non-traditional forms of modern advertistment, I will focus primarily on viral marketing and social networks. These two concepts are very closely linked together, because viral marketing is a marketing technice, which for the propagation of commercial communications mainly use social networks. It is a previously scheduled activity, that subconsciously motivate recipient …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 7. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/d9q46/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2011
- Supervisor: PhDr. Jaroslav Jančík
- Reader: Ing. Petr Unger
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Brexit: The Portrayal of Political Campaigns in the Media
Nicolas Lucassen -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
The Public and the Media in the U.S. Presidential Campaigns
Zuzana Pištěková