Bc. Tomáš Bittner

Diplomová práce

Virální marketing a sociální sítě

Viral marketing and social networks
Anotace:
Ve své diplomové práci se budu zabývat netradičními formami novodobé reklamy, především se budu soustředit na virální marketing a sociální sítě. Tyto dva pojmy jsou spolu velmi blízce spjaty, protože virální marketing je marketingová technika, která pro šíření komerčního sdělení využívá především sociálních sítí. Je to předem naplánovaná aktivita, která svého příjemce podvědomě motivuje k dalšímu šíření …více
Abstract:
In my thesis I will deal with non-traditional forms of modern advertistment, I will focus primarily on viral marketing and social networks. These two concepts are very closely linked together, because viral marketing is a marketing technice, which for the propagation of commercial communications mainly use social networks. It is a previously scheduled activity, that subconsciously motivate recipient …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
  • Oponent: Ing. Petr Unger

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní