Virální marketing a sociální sítě – Bc. Tomáš Bittner
Bc. Tomáš Bittner
Diplomová práce
Virální marketing a sociální sítě
Viral marketing and social networks
Anotace:
Ve své diplomové práci se budu zabývat netradičními formami novodobé reklamy, především se budu soustředit na virální marketing a sociální sítě. Tyto dva pojmy jsou spolu velmi blízce spjaty, protože virální marketing je marketingová technika, která pro šíření komerčního sdělení využívá především sociálních sítí. Je to předem naplánovaná aktivita, která svého příjemce podvědomě motivuje k dalšímu šíření …víceAbstract:
In my thesis I will deal with non-traditional forms of modern advertistment, I will focus primarily on viral marketing and social networks. These two concepts are very closely linked together, because viral marketing is a marketing technice, which for the propagation of commercial communications mainly use social networks. It is a previously scheduled activity, that subconsciously motivate recipient …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d9q46/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2011
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
- Oponent: Ing. Petr Unger
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Brexit: The Portrayal of Political Campaigns in the Media
Nicolas Lucassen -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
The Public and the Media in the U.S. Presidential Campaigns
Zuzana Pištěková