Spokojenost klientů s kvalitou služeb v České spořitelně, a.s. – Marcela Žaloudková
Marcela Žaloudková
Bachelor's thesis
Spokojenost klientů s kvalitou služeb v České spořitelně, a.s.
Customer Satisfaction with Service Quality in Česká spořitelna, a.s.
Anotácia:
Cílem práce je zjistit spokojenost klientů s kvalitou služeb v České spořitelně, a.s. a doporučit takové změny, které by vedly k jejímu pozitivnějšímu klientskému vnímání. Metodou pro zjištění dat bylo zvoleno osobní dotazování a pomocí nástrojů kvality byly zjištěny klíčové důvody a nalezeny příčiny nespokojenosti klientů. Provedeným dotazníkovým šetřením bylo zjištěno, že celková spokojenost klientů …viacAbstract:
The aim of this thesis is to determine the satisfaction of the clients of the bank Česká spořitelna, a.s. with the services that are provided to them, and to recommend such changes that would lead to the clients‘ more positive perception of the bank. The methodology used to acquire the necessary data was personal survey, and key reasons and causes for the clients‘ dissatisfaction were found through …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedúci: Pavel Blecharz
- Oponent: David Hubáček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽALOUDKOVÁ, Marcela. \textit{Spokojenost klientů s kvalitou služeb v České spořitelně, a.s.}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/6wqjgd/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Yaroslava Svyd -
Životní spokojenost Romů spolupracujících se sociálně aktivizační službou
Pavlína Dostálová -
CUSTOMER SERVICE QUALITY, CUSTOMER RETENTION AND SWITCH INTENTIONS: A GHANAIAN RETAIL BANK'S CUSTOMERS VOICE.
Justice Banahene -
Invazivni vstupy do periferniho krevniho reciste ve vyjezdech zachranne sluzby v Usteckem kraji
Šárka Valachová -
Invazivni vstupy do periferniho krevniho reciste ve vyjezdech zachranne sluzby v Usteckem kraji
Šárka Valachová -
Negativní důsledky práce příslušníka Vězeňské služby České republiky při výkonu služby
David Gabzdyl -
Východiska procesu a příprava klientů na přechod z pobytové služby do služby s nižší mírou podpory
Gabriela Šumšalová -
Výměna informací mezi pracovníky sociální služby a zákonnými zástupci uživatelů z pohledu pracovníků služby denních stacionářů pro lidi s mentálním postižením
Jana Větříšková