Digital competence of English language teachers – Bc. Vanessa Godárová
Bc. Vanessa Godárová
Diplomová práce
Digital competence of English language teachers
Digital Competence of English Language Teachers
Abstract:
This diploma thesis deals with the digital competence of teachers in a basic school (primary and lower-secondary). In the theoretical part, the characteristics of a teacher are defined from a general point of view together with the competences of a teacher. Furthermore, the terms are put into the context of English language teaching and together, they are described from the historical, curricular, …víceAbstract:
Tato diplomová práce pojednává o digitální kompetenci učitelů na základní škole (na prvním I druhém stupni). V teoretické části je nejprve všeobecně definována a popsána osobnost učitele spolu s jeho kompetencemi. Dále jsou definované pojmy zasazeny do kontextu výuky anglického jazyka, který je spolu s digitální kompetencí učitele popsán z hlediska historie a dále kurikulárních a strategických dokumentů …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Godárová, Vanessa. Digital competence of English language teachers. Pardubice, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka / Učitelství anglického jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Digitální technologie ve výuce stavebních oborů
Martin Vavruška -
Moderní technologie ve výuce estetické výchovy
Šárka Schlichtsová -
IKT ve vzdělání na Střední škole automobilní a informatiky, její využití ve výuce v předmětu Motorová vozidla a Elektrotechnická zařízení
Martin Kuchta -
Pohled učitelů na technologie ve vzdělávání během pandemie COVID-19 a po ní
Natálie Kudriová -
Vybrané informační a komunikační technologie ve výuce oboru Vojenský odborný výcvik
Patrik Hanák -
Moderní technologie ve výuce české literatury na středních školách
Pavel Dostál -
Využití moderních technologii při výuce žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách dle § 16 odst. 9 školského zákona ve Středočeském kraji
Tereza Balejová -
Kreativita učitelů při výuce gramatiky anglického jazyka
Daniela Kristeková