Linda Spanilá

Bakalářská práce

Brand positioning značky Jacobs

Brand positioning of the Jacobs coffee brand
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá brand positioningem značky Jacobs, která je dceřinou společností značky Jacobs Douwe Egberts. Cílem práce je vypracovat doporučení na její brand positioning na českém trhu na základě zhodnocení její současné brand positioningové strategie, pro kterou je použito dotazníkové šetření. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů a definic souvisejících s marketingem obecně, značkou …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the brand positioning of Jacobs, a subsidiary of Jacobs Douwe Egberts. The aim of the thesis is to develop recommendations for its brand positioning on the Czech market based on an evaluation of its current brand positioning strategy, for which a questionnaire survey is used. The theoretical part deals with the definition of terms and definitions related to marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 1. 2023
  • Vedoucí: Veronika Mokrejšová
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88220