Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů – Bc. Barbora Večeřová
Bc. Barbora Večeřová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Marketing communications of professional sports teams
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností sportovních organizací, konkrétně fotbalových klubů, jejím cílem je srovnání zahraničních fotbalových klubů a klubů českých, zhodnocení úrovně prováděných CSR aktivit, zhodnocení komunikace těchto aktivit směrem k veřejnosti, implementace do organizační struktury organizace a na základě získaných poznatků doporučení ideálního koncept přístupu …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with a corporate social responsibility of sports organizations, more specifically football clubs, its goal is to compare acitivities of foreign and czech football clubs, to evaluate the level of CSR activites done by the clubs, to evaluate the communication towards general public, to show the level of implementation into the organizational structure and based on the knowledge …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lfhw3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedúci: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić