Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů – Bc. Barbora Večeřová
Bc. Barbora Večeřová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Marketing communications of professional sports teams
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností sportovních organizací, konkrétně fotbalových klubů, jejím cílem je srovnání zahraničních fotbalových klubů a klubů českých, zhodnocení úrovně prováděných CSR aktivit, zhodnocení komunikace těchto aktivit směrem k veřejnosti, implementace do organizační struktury organizace a na základě získaných poznatků doporučení ideálního koncept přístupu …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with a corporate social responsibility of sports organizations, more specifically football clubs, its goal is to compare acitivities of foreign and czech football clubs, to evaluate the level of CSR activites done by the clubs, to evaluate the communication towards general public, to show the level of implementation into the organizational structure and based on the knowledge …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/lfhw3/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić