Využití digitálních technologií učiteli při výuce na střední škole – Jan Steiner
Jan Steiner
Bachelor's thesis
Využití digitálních technologií učiteli při výuce na střední škole
The use of digital technologies by teachers in teaching in high school
Abstract:
Bakalářská práce řeší využití digitálních technologií učiteli při výuce na střední škole. Cílem bylo zhodnocení získaných poznatků z hlediska technologické a pedagogické orientace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla vytvořena literární rešerše z dostupné literatury a odborných publikací významných autorů zabývající se proble-matikou digitálních technologií …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of digital technologies by teachers in teaching at high school. the aim was to evaluate the acquired knowledge in terms of technological and pedagogical orientation. The work is divided into theoretical and practical part. In the theore-tical part, a literary search was created from the available literature and professional publi-cations of important authors dealing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Mgr. Michal Šimáně, Ph.D.
- Reader: Lenka Kamanová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STEINER, Jan. \textit{Využití digitálních technologií učiteli při výuce na střední škole}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institute of Lifelong Learning. 2020. Available from: https://theses.cz/id/6y4ydb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong LearningBachelor programme / field:
Specialisation in pedagogy / Teaching of practical subjects and vocational training
Theses on a related topic
-
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Rozvoj digitálního vzdělávání jako součást Strategie 2030+
Jan Vejtasa -
Připravenost škol na implementaci Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020 v oblasti výuky programování
Denisa MINÁŘOVÁ -
Technické didaktické prostředky a digitální technologie ve výuce odborného předmětu Péče o zemědělskou techniku
Petr VANĚK -
Projekt vybavení výukové dílny, laboratoře, instruktážní dílny nebo odborné učebny technickými a didaktickými prostředky
Marek Řehola -
Projekt vybavení výukové dílny pro mechaniky opraváře motorových vozidel technickými a didaktickými prostředky
Petr Kožený -
Didaktické pomůcky pro technické předměty
Radka Pražáková