Obavy a očekávání vysokoškolských studentů při výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ ve srovnání se zkušenými učiteli z praxe – Bc. Barbora BEILOVÁ
Bc. Barbora BEILOVÁ
Diplomová práce
Obavy a očekávání vysokoškolských studentů při výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ ve srovnání se zkušenými učiteli z praxe
Concerns and Expectations of University Students in Teaching English at Lower Secondary Schools Compared to Experienced Practicing Teachers
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá obavami a očekáváními studentů učitelství anglického jazyka na 2. stupni základních škol a jejich porovnáním s názory zkušených pedagogů. Teoretická část se věnuje didaktice anglického jazyka, jejímu vývoji na území České Republiky, schopnosti nauky jazyka a učitelům nejen začínajících, ale také zkušeným. V neposední řadě se teoretická část věnuje obavám a očekáváním …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the concerns and expectations of university students studying to become English language teachers at lower secondary schools, and compares them with the perspectives of experienced educators in the field. The theoretical part is dedicated to the didactics of English language teaching, its historical development in the Czech Republic, language acquisition theory, and profiles …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2025
- Vedoucí: Mgr. Slavomíra Klimszová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BEILOVÁ, Barbora. \textit{Obavy a očekávání vysokoškolských studentů při výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ ve srovnání se zkušenými učiteli z praxe}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/6y73gr/.
Jak správně citovat práci
BEILOVÁ, Barbora. Obavy a očekávání vysokoškolských studentů při výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ ve srovnání se zkušenými učiteli z praxe. Ostrava, 2025. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 2. stupeň základních škol / Anglický jazyk - Matematika
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Role mateřského jazyka v koncepci komunikativní didaktiky a možnosti její realizace při výuce německého a anglického jazyka na základních školách v ČR
Veronika Husová -
Metodické náměty pro výuku anglického jazyka na základní škole
Denisa Kopecká -
Rozvíjení dovedností kritického myšlení v rámci výuky čtení s porozuměním v hodinách anglického jazyka
Dominika KOCMICHOVÁ -
Redukované formy v rapových písních a jejich využití ve vyučování anglického jazyka
Josef Binar -
Výuka anglického jazyka v 1. ročníku základní školy se zohledněním speciálních vzdělávacích potřeb u žáků s oslabením kognitivního výkonu
Kateřina KLUSOŇOVÁ -
Využití aktivizačních výukových metod ve výuce anglického jazyka u žáků se zrakovým postižením
Tereza SALVADORI -
Hry a jejich význam ve vyučování anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Markéta BÁRTOVÁ