Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti – Bc. Jan Vala
Bc. Jan Vala
Bachelor's thesis
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti
Basic Formats of the Electronic-Internet Advertising and Measurement of their Effectiveness
Abstract:
V této bakalářské práci se zabývám Základními formáty elektronické-internetové reklamy a měřením jejich účinnosti. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a prakticko-aplikační. V teoretické části popisuji stav českého internetového prostředí, výši investic do internetové reklamy a také se snažím odhadnout budoucí trend tohoto odvětví. Dále popisuji jednotlivé formáty internetové reklamy, a jakými …moreAbstract:
This thesis deals about the basic formats of the electronic-internet advertising and measurement of their effectiveness. The thesis consists of two parts: theoretical one and practical-applied one. The theoretical part describes the current state of the Czech internet environment, the level of investment in internet advertising and also it tries to predict the future trend of the industry. Furthermore …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/z90e0/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Internetový marketing společnosti Profizoo s.r.o.
Jana Macasová -
Marketing v oblasti internetu
Martina Mikulčíková -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová