Bc. Jan Vala

Bachelor's thesis

Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti

Basic Formats of the Electronic-Internet Advertising and Measurement of their Effectiveness
Abstract:
V této bakalářské práci se zabývám Základními formáty elektronické-internetové reklamy a měřením jejich účinnosti. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a prakticko-aplikační. V teoretické části popisuji stav českého internetového prostředí, výši investic do internetové reklamy a také se snažím odhadnout budoucí trend tohoto odvětví. Dále popisuji jednotlivé formáty internetové reklamy, a jakými …more
Abstract:
This thesis deals about the basic formats of the electronic-internet advertising and measurement of their effectiveness. The thesis consists of two parts: theoretical one and practical-applied one. The theoretical part describes the current state of the Czech internet environment, the level of investment in internet advertising and also it tries to predict the future trend of the industry. Furthermore …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication