Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti – Bc. Jan Vala
Bc. Jan Vala
Bakalářská práce
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti
Basic Formats of the Electronic-Internet Advertising and Measurement of their Effectiveness
Anotace:
V této bakalářské práci se zabývám Základními formáty elektronické-internetové reklamy a měřením jejich účinnosti. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a prakticko-aplikační. V teoretické části popisuji stav českého internetového prostředí, výši investic do internetové reklamy a také se snažím odhadnout budoucí trend tohoto odvětví. Dále popisuji jednotlivé formáty internetové reklamy, a jakými …víceAbstract:
This thesis deals about the basic formats of the electronic-internet advertising and measurement of their effectiveness. The thesis consists of two parts: theoretical one and practical-applied one. The theoretical part describes the current state of the Czech internet environment, the level of investment in internet advertising and also it tries to predict the future trend of the industry. Furthermore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z90e0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Internetový marketing společnosti Profizoo s.r.o.
Jana Macasová -
Marketing v oblasti internetu
Martina Mikulčíková -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová