Špecifiká tvorby marketingového mixu – Janka Gombarčeková
Janka Gombarčeková
Bakalářská práce
Špecifiká tvorby marketingového mixu
Specifics of the creation of marketing mix in selected commercial bank
Abstract:
In this these we are dealing with a problematic of bank marketing. There are in bank some specifiticies by the creation of marketing mix. In the fist part, we focuse on theoretical background ot marketing. We adress definitions of bank marketing and concrete instruments of marketing mix, consequently product, price, distribution, communication, staff, process and physical environment. In the second …víceAbstract:
V práci sa zaoberáme problematikou bankového marketingu. V bankách má tvorba marketingového mixu určité špecifiká.V prvej časti rozoberáme teoretické východiská marktetingu. Venujeme sa definíciám bankového marketingu a konkrétnym nástrojom marketingového mixu, čiže produktu, cene, distribúcii, komunikácii, personálu, procesu a fyzickému prostrediu. V druhej časti charakterizujeme vybranú banku - Slovenskú …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/tcx0v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Úverový proces u spotrebného úveru na bývanie vo vybraných bankách SR
Tomáš Kvoriak -
Dopady regulácií na trh spotrebiteľských úverov na bývanie
Erika Vasiľková -
Úvery určené na bývanie vo vybraných bankách SR
Gabriela Očenášová -
Komparácia úverov na bývanie vo výbraných bankách
Ivan Maňka -
Úvery na bývanie
Eva Madudová -
Analýza poskytnutia úveru na bývanie pre klienta
Petra Husárová -
Bankové produkty určené na financovanie bytových potrieb
Michal Hrabčák -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová