Lukáš Laštůvka
Bachelor's thesis
Nástroje Camera a Object Tracking v Blenderu
Camera and Object Tracking Tools in Blender
Abstract:
Cílem této práce je seznámení se s postupem propojení vytvořených modelů dopravní tech-nologie SkyWay do záběrů reálného světa za pomocí Camera a Object Trackingu v programu Blender. Teoretická část bakalářské práce zahrnuje popis hlavních nástrojů pro-gramu Blender, které byly použity k realizaci výstupů. V praktické části jsou popsány jed-notlivé kroky modelování části dopravní technologie a sestavení …moreAbstract:
The aim of this work is to getting acquainted with the procedure of interconnection created models of transportation technology SkyWay into realistic shots made by Camera and Object Tracking in Blender software. Theoretical part of Bachelor thesis involves description of main tools of Blender software, which were used to realistic outputs. In practical part there is description of single steps of modelling …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Laštůvka, Lukáš. Nástroje Camera a Object Tracking v Blenderu. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / field:
Engineering Informatics / Information Technologies in Administration
Theses on a related topic
-
Geovizualizace založené na integraci 3D fyzických modelů terénu a rozšířené reality
Richard LÁZNA -
Využití rozšířené reality pro vizualizaci 3D medicínských obrazových dat
Lukáš Hojdysz -
3D grafika ve virtuální a rozšířené realitě
David Procházka -
Mobilní aplikace pro zobrazení 3D Tiles formátu v rozšířené realitě
Evgeniia Volkova -
Mobilní aplikace pro vizualizaci 3D objektů pomocí rozšířené reality
Vojtěch Maiwald -
3D Object Pose Estimation from RGB-D Data
Petr Martínek -
Vizualizace a 3D grafika jako nástroj a podpora při implementaci inovací
Tereza ŠTEFLOVÁ -
Zájmová činnost při ZŠ – 3D vizualizace a architektonický model
Jakub Slovák