Efektivita e-marketingu softwarové společnosti XY – Erika JANKOVÝCH
Erika JANKOVÝCH
Bakalářská práce
Efektivita e-marketingu softwarové společnosti XY
The Efficiency of E-Marketing of Software Company XY
Anotace:
Cílem bakalářské práce je poskytnout informace nutné ke zvýšení efektivity e-marketingu v softwarové společnosti XY. Teoretická část řeší problematiku internetu jako moderního marketingového nástroje, zaměřuje se také na současné využití marketingové komunikace a komunikačního mixu v prostředí internetu. Analytická část je věnována využití e-marketingové komunikace ve společnosti XY se zaměřením na …víceAbstract:
The aim of this work is to provide information needed to improve the efficiency of e-marketing in the software company XY. The theoretical part deals with the problems of the Internet as a modern marketing tool, and also focuses on the current use of communications and marketing communication mix in the Internet environment. The analytical part is devoted to the use of e-marketing communications in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor:
17908
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANKOVÝCH, Erika. Efektivita e-marketingu softwarové společnosti XY. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 12. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace Solária Shark
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Monika Gelatková -
Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio
Mário Polák -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Online marketingová komunikace vysokých škol v České republice
Martin Hron -
Reklamní kampaně Google Ads pro Czech-American TV
Kuchař Kuchař -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková