Efektivita e-marketingu softwarové společnosti XY – Erika JANKOVÝCH
Erika JANKOVÝCH
Bachelor's thesis
Efektivita e-marketingu softwarové společnosti XY
The Efficiency of E-Marketing of Software Company XY
Abstract:
Cílem bakalářské práce je poskytnout informace nutné ke zvýšení efektivity e-marketingu v softwarové společnosti XY. Teoretická část řeší problematiku internetu jako moderního marketingového nástroje, zaměřuje se také na současné využití marketingové komunikace a komunikačního mixu v prostředí internetu. Analytická část je věnována využití e-marketingové komunikace ve společnosti XY se zaměřením na …moreAbstract:
The aim of this work is to provide information needed to improve the efficiency of e-marketing in the software company XY. The theoretical part deals with the problems of the Internet as a modern marketing tool, and also focuses on the current use of communications and marketing communication mix in the Internet environment. The analytical part is devoted to the use of e-marketing communications in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2010
Identifier:
17908
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JANKOVÝCH, Erika. Efektivita e-marketingu softwarové společnosti XY. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 12. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace Solária Shark
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Monika Gelatková -
Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio
Mário Polák -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Online marketingová komunikace vysokých škol v České republice
Martin Hron -
Reklamní kampaně Google Ads pro Czech-American TV
Kuchař Kuchař -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková