Michaela Němcová

závěrečná práce studenta vyššího odborného studia

Etika v reklamě

Anotace:
Tato absolventská práce se zaměřuje na zkoumání etické reklamy, která představuje stále aktuální a zajímavé téma v oblasti marketingu. Téma bylo vybráno z osobního zájmu s cílem se mu v budoucnu věnovat. Reklama je neodmyslitelnou součástí každodenního života a představuje formu komunikace, která ovlivňuje naše nákupní chování. Etika v reklamě hraje klíčovou roli v tom, jak jsou produkty a služby prezentovány …více
Abstract:
This thesis deals with ethical advertising, thus focusing on a highly relevant and interesting marketing topic. The topic was selected based on personal interest of the author with the aim of further study in the field. Advertising is an integral part of everyday life and serves as a form of communication that influences our purchasing behaviour. Ethics in advertising plays a crucial role in how products …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor: http://theses.cz/id/7017ra/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2024

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace

vyšší odborný program:
Ekonomicko-právní činnost