Michaela Němcová
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Etika v reklamě
Anotace:
Tato absolventská práce se zaměřuje na zkoumání etické reklamy, která představuje stále aktuální a zajímavé téma v oblasti marketingu. Téma bylo vybráno z osobního zájmu s cílem se mu v budoucnu věnovat. Reklama je neodmyslitelnou součástí každodenního života a představuje formu komunikace, která ovlivňuje naše nákupní chování. Etika v reklamě hraje klíčovou roli v tom, jak jsou produkty a služby prezentovány …víceAbstract:
This thesis deals with ethical advertising, thus focusing on a highly relevant and interesting marketing topic. The topic was selected based on personal interest of the author with the aim of further study in the field. Advertising is an integral part of everyday life and serves as a form of communication that influences our purchasing behaviour. Ethics in advertising plays a crucial role in how products …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor:
http://theses.cz/id/7017ra/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace
vyšší odborný program:
Ekonomicko-právní činnost
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Petr Ulbrich -
Etické aspekty reklamy pro děti
Dagmar Alexandra Bernardová -
Systém pro doporučování reklamy
Marek Hornák -
Audiovizuální reklama na produkty pro zvířata
Barbora GALLOVÁ -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Etika v účetní profesi (etika, morálka, kodexy profesionálního chování)
Šárka Jiranová -
Aplikovaná profesní etika: etika pracovníků ve finančním poradenství
Martin Polák -
Kdy brát etiku vážně: Persuasivní etika jako odpověď na otázku „A k čemu?“
Michal Stránský