Marketingová zákaznická segmentace podle vybraného modelu konkrétního podniku – Bc. Kateřina Stránská
Bc. Kateřina Stránská
Diplomová práce
Marketingová zákaznická segmentace podle vybraného modelu konkrétního podniku
Marketing customer segmentation by the selected model of particular company
Anotace:
Uplatnění výrobku na trhu, tedy i strojírenských technologií, patří k nejdůležitějším atributům obchodu. Definice pojmu strojírenské technologie, jeho pozice v české ekonomice, teorie a praxe segmentace spotřebitelských trhů, je klíčem pro stanovení marketingové strategie pro konkrétního distributora. Turbulence ve spotřebě obráběcích strojů, nástrojů a měřidel způsobil cyklický vývoj v českém a světovém …víceAbstract:
Market application of all products, not only engineering technologies, is one of the most important attributes of trade. Definition of engineering technology, its position in Czech economy, theory and practice of customer markets segmentation are the key factors for setting up marketing strategy for particular distributor. Turbulences in machine-tool, tools and gauges consumption were caused by cyclical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ox5am/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Industrial Informatization on the Job Market in China (2013 - 2022)
Xin Tao -
Vliv průmyslové zóny Škoda Auto Kvasiny na trh práce v okrese Rychnov nad Kněžnou
Vojtěch Hladík -
Zavedení nového výrobku na průmyslový trh
Lucie Šálková -
Ekonomické vyhodnocení vývoje a zavedení vybraného průmyslového produktu na trh
Klára Brieslingerová -
Návrh strategie vstupu na slovenský trh pro společnost Anita B s.r.o.
Daniela Opluštilová -
Návrh marketingové strategie pro prodej českých kovoobráběcích strojů na ruský a ukrajinský trh
Natalya Maslova -
Aktuelle Tendenzen im Konsumverhalten. Die Second-Sale- und Second-Hand-Kultur - Současné tendence v konzumním chování. Kultura Second sale a Second hand
Nikol STRAKOŠOVÁ -
Webshop for the sale of surgical steel jewelry
Dávid Oravec